1 Juni - dag 11 Den Bosch 13 km.

1 juni 2019 - 's-Hertogenbosch, Nederland

Na een heerlijk ontbijt, en omhelzing wordt ik door Bernadette uitgezwaaid. Het is al warm om half 10 als ik op pad ga. Het is een saaie  recht-toe-techt-aan route. Na 1,5 uur lopen houd ik een rust pauze waar mijn matje weer top is.  Na n half uur weer verder en  na nog  ruim een uur lopen kom ik  om 13. uur bij mijn gast adres aan. Het is een leuke buurt en een voorbeeld project voor Den Bosch. Ecologisch verantwoord en zelf afbouw huizen. Alles is open binnen en het huis is duidelijk nog niet af, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind het leuk om te zien hoe het er hier toe gaat. De middag besteed ik in de stad.  Stempel gehaald bij de St Jan. Nieuw bloesje gekocht op de markt ( dan moet ik wel een oude wegdoen)  en  ik wil naar de kapper. Ik vind er een, maar  het lijkt  me een dure zaak. Aan het raam hangt een foto van een bekende tv kapper. Als ik zeg dat ik waarschijnlijk in de verkeerde zaak ben omdat ik denk dat ze wel te duur voor me zijn, omdat ik als pelgrim niet veel te besteden heb. Hij wist niet wat dat was en ik vertel het hem. Hij is onder de indruk en ik krijg het studenten tarief. Nou daar ga ik voor. Weer lekker opgefrist.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl