13 juni 18 km naar Hoegaarden

13 juni 2019 - Hoegaarden, België

Vanmorgen op tijd vertrokken. Gelukkig mooi weer. We stappen flink door en komen na 18 km. met 2 x een kwartier pauze om half een in Hoegaarden aan. Het lukte niet  om te reserveren voor het parochie huis dus als we daar niet terecht kunnen moeten we verder zoeken. Als we aankloppen gaat, na even wachten toch de deur open. U zoekt een slaapplaats voor vannacht? Ja. U kunt op de kamer van mijn dochter slapen die is er vanavond niet. Verder moeten we ons redden er is geen eten bij. Eerst uitrusten en dan tijd voor een lekker Hoegaarden biertje.

1. Atie Zwagerman:
    14 juni 2019
    Hoi Nel , Nu dus met een wandelmaatje op pad, ook wel weer gezellig. Hoop dat jullie nu lekker wandelweer hebben. succes maar weer met zoeken naar goede onderkomens, en dat je maar veel leuke lieve mensen mag ontmoeten.
    Zelf nu eindelijk gehoord dat ik de 17 juni een afspraak heb voor een gesprek over die nieuw soort warmtebestraling in AMC. het duurde allemaal zo lang om dat je met 3 ziekenhuizen te maken heb. Werd er erg moedeloos van. Wil toch dat er dan eindelijk iets gedaan wordt. We horen dan verder wat en hoeveel keer dat is, voor dat ze gaan opereren. Eindelijk weer een stap vooruit.
    We houden de moed er in. Jullie ook natuurlijk
    Liefs en groetjes Atie.