17 juni Civet Frankrijk 24 km Apekooien

17 juni 2019 - Givet, Frankrijk

Vanmorgen  na het ontbijt kwam de manlijke gast nog even gedag zeggen. Hij klaagde over nek pijn. Ik zag meteen dat hij zijn rugzak niet goed aan had. Ik leg hem dat uit en doe hem voor hoe dat beter kan. Als hij mijn instructies opgevolgd heeft, zit  het goed en hij is zoooo blij.  Ik ook omdat ik een goeie daad gedaan heb.  Om 9 uur vertrokken en rustig wandelend op pad.  Onze spieren wat gemak geven. Het zou anders  gaan. Het eerste stuk relaxed maar toen klimwerk.  Slecht pad onder en over omgevallen bomen, weg kwijt raken  door slechte markering. Toch heel voorzichtig en vooral rustig aan gedaan. Dan maar laat aankomen.  Na25 km zijn we in Civet bij het parochie huis. zeer eenvoudig maar zijn blij met het bed.  De natte zweet kleren uit, even uitrusten, patatje halen en om 9 uur in bed. morgen om 6 uur vertrekken want we moeten  na 28 km  om 3 uur op het volgende gastadres zijn.

1. Monique:
    17 juni 2019
    Zo Frankrijk bereikt! En jaja de route wordt steeds uitdagender! Goed dat je rustig an doe maar gelukkig ben je inmiddels goed getraind. 😄. Succes morgen , weer n lange rit voor de boeg. Ben trots op je hoor😘
    Dikke zoen Monique
  2. Atie Zwagerman:
    17 juni 2019
    Jeetje toch al in Frankrijk, Had je dat zelf gedacht dat je nu al zo ver zou zijn.
    De afstanden ook al best pittig, loopt het zo samen ook wat prettiger?
    Je ziet er best nog fris uit hoor. als ik de foto,s bekijk. Hou je haaks, morgen best een lang stuk. hoop dat je er nog steeds van geniet iedere dag is toch weer verrassend . al veel mooie mensen ontmoet . dat is toch echt leuk.
    Nou Nel kanjer , heel veel liefs en groetjes Atie.