dag 10.... gebed...23 km naar Azofra

4 september 2019 - Azofra, Spanje

Om 8 uur zeg ik dag tegen mijn lief en gaan we ieder onze eigen weg. Ik heb de pas er goed in, nu weer met mn rugzak op.

Als ik alleen loop keer ik me om naar de zon en sta stil. Ik ben dankbaar en voel mij een geluksvogel. Zeg dank, dat ik mag Zijn, Zien, Voelen en Lopen op dit pad. . Dank mijn gidsen en diegene die mij in gedachten volgen. Vraag om steun voor een goed vervolg op mijn pad. Amen.

Tegen 12 uur loop ik het prachtige stadje Najera in, dat tegen een rotswand aan ligt. Ik loop door het stadje en kom een half uur later in de pelgrimsopvang aan. Ik krijg een bed toegewezen maar dan zie ik dat het nog maar 6,5 km naar het volgende plaatsje is. Ik vraag aan de vrijwillige medewerker of hij voor mij wil bellen of ik daar kan overnachten vanavond. Ja dat kan. Het is nog zo vroeg en er staat een lekker windje. Ik pak mijn rugzak weer op en ga verder. Onderweg mn brood opgegeten en de 6 km is fabelachtig mooi. Ik maak vele foto’s. Het is maar goed dat Cor naar huis is want het had veel te bar geweest. Om 14 uur kom ik aan bij de gemeente  Albergue de Azofra. Hier zijn cellen met 2 bedjes   en geen stapelbedden. Ik deel  het met een Zweeds meisje. De wind waait lekker door het gebouw. Ga nu wel voor mn eigen eten zorgen.

1. Monique:
    Zo fijn om te zijn ‼️
  2. Nico:
    4 september 2019
    Nel ik krijg toch gelijk.Des te dichter bij je doel des te vr.... je wordt! Maar we genieten alle dagen van je belevenissen en ik reis met je mee!! Liefs en een dikke zoen.
  3. Nel Beemsterboer de Nijs:
    4 september 2019
    dit is geen vroomheid maar dankbaar zijn
  4. Nico:
    Ja Nel,dat is zeker zo.
    Geniet van elke nieuwe dag die nog komen gaat.
  5. Annie Lulofs:
    5 september 2019
    Lieve Nel wat een kippevel moment ! Sta je zomaar te bidden voor al je zegeningen!
    Ik wwet zeker dat de tocht je rijker heeft gemaakt van binnen.
    Gisteravond op zang heb ik vertelt dat Cor bij je was en hoe jong jullie je weer voelden!!!
    Geniet er nog maar lekker van dappere vrouw! Liefsxxx