dag 13, prima wandelweer 20 km naar St. Hilaire d/l Noaille

12 augustus 2019 - La Réole, Frankrijk

Gister salade en macaroni klaargemaakt en wat over was gaat in een plastic zakje voor de lunch. Vanmorgen  een omlet gebakken en de helft tussen brood, ook mee voor onderweg. Om half 8 ga ik van start. Goed wandelweer en het voelt heerlijk om alleen op pad te zijn. Het is een gemakkelijke route voornamelijk over asfalt. Ik loop zo veel mogelijk in de berm vanwege asfalt allergie, wat rode plekjes geeft. Ik weet niet wat ik daar verder aan kan doen. Hoop maar dat het niet erger wordt. Om 2 uur kom ik bij het adres bij een bieb en roep bonjour, bonjour! Het is er een bende en ik hoor mensen praten. Nog een paar keer luid roepen maar geen reactie. Dan maar het tel nr bellen. Mevr kan me duidelijk maken dat  ze me daar ophaalt met de auto. Na  n paar min komt ze aan en het is 1,5 km de andere kant op. Het adres staat verkeerd genoteerd.  Het is een B&B en het ziet  er mooi uit met een enorme tuin Ik help nog mee boontjes afhalen voor de inmaak. Een uur later komt Brigitte aan. Ze was  onderweg verkeerd gelopen. In haar boekje staat het adres wel goed. Het  is ons beide goed bevallen om alleen te stappen en we besluiten om iedere ochtend  na elkaar te vertrekken en dan weer samen  te eten en overnachten.

1. Imre:
    12 augustus 2019
    Hoi Nel,
    Prachtige locatie weer. En aardige mensen. Wij waren ook verkeerd afgeslagen daar. Goede reis verder. Ben benieuwd waar je morgen weer beland. En dat alleen lopen doe je ook prima. Even lekker in jezelf zijn onder het lopen. groetjes en ik blijf je volgen.
    Imre