dag 19 halve rustdag 16 km naar Mont de Marsan

18 augustus 2019 - Mont-de-Marsan, Frankrijk

Gister veel gepraat met Martine, ze spreekt goed engels, wat is ze een werkpaard. Wat een energie, ze is ook 70 maar het begint haar nu toch teveel te worden en wil ermee stoppen. Wij zijn in ieder geval weer heerlijk te gast geweest. Goed geslapen en om 9 uur op pad. Lekker rustig aandoen want het is maar 16 km, op nog steeds vlak terrein. Om 13 uur zijn Brigitte en ik bij de refuge vrienden van Sint Jacob. We bellen naar het nr dat op de deur staat en wachten een half uur. Dan komt meneer Jean en laat ons binnen. Het gebouw was vroeger een bad huis. We hebben de eerste keus en ik ga voor een 1 pers kamer/cel. Maak wat macaroni met zalm klaar, voor de lunch en de rest is voor morgen als krachtvoer voor onderweg. Om 5 uur gaan we de stad in en maken foto’s van mooie plekjes. Dan bier en  tijd om te eten. Er is een cafetaria  naast het cafe  en wordt het kip met patat en sla en cola. Om Half 9 lig ik in mn koffer.