dag 3 ..20 km naar Puente La Reina

29 augustus 2019 - Puente La Reina, Spanje

Vanmorgen hoorde ik ook bij de vroegspoken. Van 9 tot 5 geslapen. Werd verwent met koffie en gebakken eitje, De vrijwillige medewerker Miguel doet zn best om het ieder naar de zin te maken. Als ik wegga wil ik hem een hand geven om hem te bedanken en hij pakt me beet en draagt me. De keuken is vol mannen en een vrouw uit Korea. Ze moeten lachen en maken fotos ’. Om 7 uur vertrokken, het is net licht. Het wordt een warme dag. Zie af en toe een pelgrim op mijn pad en af en toe een stukje samen oplopen. Het is een lastig pad met veel los grof grind. Klimmen  en dalen maar is goed  te doen. Om 10 uur is het al heet. Bij een kerkje aangekomen is daar het feest van de patroon heilige en een mis  met processie. Een dweil orkest speelt de mensen de kerk  in. Ik wil daar wel blijven maar er is geen bed te krijgen dus doorlopen maar. Om Half een ben ik in het pkaatsje Puente La Reina. Ik neem de eerste beste refugio. 5 euro  voor een bed. Gelijk onder de douche en op naar het menu van de dag. Onderweg in het stadje zie ik de Cubaanse Leslie lopen en roep haar. Ze omhelst me, zo blij me te zien, Ze heeft een ander slaap adres maar ze gaat nu naar daar waar ik slaap. Ik ga eten en zie haar straks wel weer .

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Atie Zwagerman:
    29 augustus 2019
    Nel hier weer eens een reactie van mijn,was niet erg actief met de PC. maar ik geniet enorm van je mooie verslag van je voetreis, ik vindt je geweldig.! dat je al zo ver bent, en dat je met zoveel mensen prachtige momenten beleef, ( op al het gesnurk na dan.) Het moet toch wel een enorme voldoening geven, als je op zoveel pracht plekken mag zijn.
    en Nel blijft Nel spontaan aardig voor iedereen, en helemaal haarzelf. het is voor alle mensen die Jij ontmoet ook speciaal hoor om jou mee te mogen maken.
    Je bent een Kanjer, ik ben trots op je.!
    We Wensen je nog heel veel mooie momenten en een gezegende voortzetting van je Reis. Liefs van uit Groet