dag 32... 17 km naar Gonzar

26 september 2019 - Gonzar, Spanje

Vandaag loop ik de laatste dag alleen.  Er zijn bijna geen pelgrims op mijn pad. Ben vertrokken na de lange afstand lopers  die tussen  5 en 7 uur vertrekken en ik vertrek om 8 uur, voor de uitslapers uit die zo rond 9 uur vertrekken. Het is stil en met n temp van ong 14 gr is het prima weer. Het besef dat dit mijn laatste dag alleen is voelt vreemd aan. Ik begin wel steeds eerder moe te worden en ik kan mijn spieren ook goed voelen. De zon schijnt en het wordt warmer. Mijn gedachten zijn bij Atie en heb een kaarsje gebrand voor een goede operatie. Monique is onderweg en verwacht haar zo rond 6 uur vanavond.   Hier  Monkiekje:                         OLAA Cornelia!    Wat een bloid  weerzien! En wat bijzonder dat ik hier nu ben om samen met mijn moeder het laatste stukje camino mee te lopen. Mooi om al zoveel verhalen te horen.

1. Imre:
    27 september 2019
    Dit is toch geweldig. Roept bij mij eer herinneringen op dat mijn 2 zonen plotseling voorbij troyes op de weg stonden. Zo heerlijk. Geniet samen van de laatste dagen.
    Buen Camino voor beide.