dag 5 ...21 km naar Los Arcos

31 augustus 2019 - Los Arcos, Spanje

Gisteravond nog met mn voeten in een bak koud water  gezeten want ze waren zo warm. Het koelde wel af. Op de  kamer bleef het ook heel warm maar heb goed geslapen. Vanmorgen om even over half 7 vertrokken en af en toe een korte pauze. Een poosje opgelopen met een vrouw uit Argentinië. De route was prachtig. Klimmen maar heel geleidelijk, en af en toe een beetje dalen op een heel goed pad. Ook lekker niet steeds maar kijken hoe ik mn voeten neerzet. Om half 12 kom ik bij het adres  Casa de La Albuela , wat ik gister met mn paar woordjes spaans gereserveerd heb. Ik wil nu eens wat anders  dan grote slaapzalen. Hier een ruime kamer met 2 stapelbedden. Morgen komt mijn man Cor met het vliegtuig naar Madrid en huurt een auto. Hij komt mij opzoeken en een paar dagen meelopen. Ik zie er naar uit !  Nu ben ik een maand onderweg en als alles goed gaat heb ik nog een maand nodig om in Santiago te komen. Morgen wordt het  gelukkig minder warm.

1. Imre:
    31 augustus 2019
    Hoi Nel, je gaat als een speer. Zie dat je in dezelfde overnachting zit als waar ik een paar maanden heb overnacht. Top adres en leuk plaatsje. Goeie reis verder
  2. Atie Zwagerman:
    31 augustus 2019
    Hoi Nel, wat leuk dat Cor ook komt, Wim had Cor nog even gesproken, die liep met
    Amerikaanse mensen in Groet. Het was hier toen ook erg heet, dat zal je wel gehoord hebben. Ik wil je een hele fijne wandeling wensen samen met Cor,We blijven op de hoogte, ik geniet steeds van je verhalen.
    Zelf ben ik weer door scan geweest gister, en als het goed is wordt ik eind september
    geopereerd.
    maar ik gaan nu Maandag met Marlies en nog 4 dames een midweek naar Voorthuizen.
    Even lekker er uit, maar ik moet wel kalm aan doen.
    Hier een dikke knuffel van uit groet. Kanjer.