Irma 75 jaar en net de Camino in Spanje gelopen

3 juni 2019 - Boxtel, Nederland

Wat weer fijn om zo hartelijk ontvangen te worden vooral als je stuk zit. Eerst bijkomen met koffie en koek met aardbeien Irma verteld dat ze pas  terug  is van de Camino in Spanje. Ze is 75 jaar maar heel kwiek. Ze heeft me veel tips en raad gegeven. Heel bijzonder dat dit ook weer op mn pad komt. Die middag heb ik het rijk alleen en gebruik de tijd om mn wasje te doen en alvast de route in België bekijken met het route boekje. Dat viel  niet mee. Sterker nog, ik werd er gek van. Ik zag het helemaal niet zitten om zo op pad  te gaan, steeds met mn snufferd in n boekje. Ik kwam er niet uit. Als we gaan eten, Irma had heerlijk gekookt 3 gangen ** menu, lekker glaasje wijn erbij, hebben we het over de route en Irma probeert nog wat uit via een app. Dit lukte niet en ik ga na het eten nog even tv kijken om de zinnen te verzetten. Om 9 uur ga ik naar bed en besluit dan om dat boekje niet te gebruiken en weer mijn eigen pad te kiezen. Dat voelt gelijk goed en ik slaap heerlijk.