Weer verder en nu van start in Limoges

30 juli 2019 - Limoges, Frankrijk

Vandaag 30 juli, ben ik om ‘s ochtends kwart over 4 wakker en Cor brengt me naar de trein in Alkmaar. Na n paar keer overstappen kom ik na n perfecte reis om 14. uur in Limoge aan. In de stationshal zie ikBrigitte zitten,  we zijn zo blij elkaar weer te zien. We gaan de stad in en mijn ducktape komt goed van pas om haar schoenen te repareren. Om 16 uur kunnen we bij de zusters Franciscanessen terecht.  Brigitte ontmoet een eerder loop maatje en ik begin meteen met het reserveren van overnachting adressen. 4 adressen vooruit en kon ook nog Engels spreken, dat ging lekker. Ook zijn de dagen zo rond de 15 km. mooi om weer te wennen. Een adres is bij een ned. echtpaar de fam Jonker, die ook voor ons gaan koken. De temp is goed, wel regen op komst.

Het is weer een vertrouwd gevoel om terug op de camino te zijn.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Carla Starink:
    30 juli 2019
    Hoi Nel, Wat gezellig, en wat een onderneming, wil ik nog nog een keer gaan doen, lijkt mij fantastisch, een mooie afstand 15 km per dag te wandelen. Ik ga je volgen en kijk uit naar je reisverhalen. Nog veel wandelplezier toegewenst🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️Groeten van Carla
  2. Marianne:
    30 juli 2019
    Wat leuk dat je alweer verder kan met je camino. Heel veel plezier en buen camino!
  3. Alde:
    31 juli 2019
    Hoi Nel, wat leuk dat je weer aan de wandel bent! Nu samen met Brigitte naar Santiago?
  4. Imre:
    31 juli 2019
    Hoi nel, weer goed op weg. Topadres fam.jonker. Ik wens je een prachtige tocht toe. Groetjes en buen camino.
    Imre
  5. Annie Lulofs:
    31 juli 2019
    Nel nog heel veel wandelplezier!!
    Geniet van alles wat tot je komt!
  6. Atie Zwagerman:
    31 juli 2019
    Hoi Nel, ik wil je ook weer een prachtige voetreis wensen,en hoop dat je er weer volop van mag genieten samen met je wandelmaatje.
    Heel veel liefs en groetjes Atie.
    Mijn 23 dagen van mijn traject zitten er nu op.
    ben blij toe hoor. Nu weer even herstellen. en op naar het volgende.