Verrassende thuiskomst

3 oktober 2019 - Eenigenburg, Nederland

Om kwart voor 5 gaat de wekker en stappen om5 uur in de taxi. Prima vlucht en met de trein naar Alkmaar. Als Monique er niet bij was geweest had ik in mn hoofd om van Alkmaar naar huis te lopen en bij zus Joke (waar ik mn eerste camino nacht had) om n koppie gaan. Maar nu haalde man Cees ons op.  Op 120 meter van huis stopt hij bij de buren en we moeten er uit, hup.. naar huis lopen! Ik moet erom lachen en dan zie ik een groot spandoek met de text ‘ Nog 100 Meter ‘ .Ik hou het niet droog. In Santiago deed het me niets maar nu breek ik toch. Fotografen, 7 van de 10 kleinkinderen die allen toevallig een vrije dag van school hadden en de fam band die speelde en zong  .. mn moeder heeft een rugzak op er zit van alles in  GEEN lippenstift geen nagellak geen kauwgom bovendien. Zus Joke stond er namens mn zussen en broer met prachtig bloemen. Wat een prachtige thuiskomst. Koffie en gebak. Mijn kado voor mijn man Cor is dat ik met zijn verjaardag morgen thuis ben.  Kleinkind Lieke heeft het opgenomen en het  filmpje staat op mn blog.

1. Imre:
    3 oktober 2019
    Toch weer een mooi glorieus eind van je camino. Zal de verhalen missen. Groetjes
  2. Nel Beemsterboer de Nijs:
    4 oktober 2019
    dank je Imre. Je slaapzak kom ik als ie gewassen, is terug brengen. Spreken wel n keer af.
  3. Pia grinwis.:
    4 oktober 2019
    Je hebt het gehaald!!! geweldig .leuk om je op je reis te volgen .. groetjes van Pia grinwis. Nog op Texel ..
  4. Nel Beemsterboer de Nijs:
    4 oktober 2019
    dank je. Zie je wel als je weer terug bent
  5. Nel Beemsterboer de Nijs:
    7 oktober 2019
    dank je Pia wanneer kom je weer terug?
  6. Marijke Groot:
    4 oktober 2019
    Nel gefeliciteerd geweldig dat je dit heb kunnen doen je wens is uitgekomen wat een pressratie ⚘👍
    Gr Marijke Groot
  7. Nel Beemsterboer de Nijs:
    7 oktober 2019
    dank je marijke en leuk dat je het aan Ant heb laten lezen
  8. Marijke Groot:
    4 oktober 2019
    Fijn dat je weer thuis bent en prachtig dat je het volbracht heb ik ben bloid dat je der weer heelhuids ben
    Gr Antje hemmer
  9. Nel Beemsterboer de Nijs:
    4 oktober 2019
    dank je Antje, we zien elkaar wel weer dr rs
  10. Cocky Kohnhorst-de de Ruijter:
    5 oktober 2019
    Moeder Nel is weer thuis, na een TOP- prestatie.!!
    Een unieke levens ervaring zal dat geweest zijn. Een droom die werkelijkheid is geworden.
    Groot respect voor U.
  11. Nel Beemsterboer de Nijs:
    5 oktober 2019
    dank u, ik kan het iedereen aanraden dit eens in zn leven te doen groeten Nel
  12. Tonny Tijmes uit valkkoog:
    5 oktober 2019
    Wat mooi dat je je droom waar hebt gemaakt .Een geweldige prestatie, !
    Je zult er vaak op terugkijken en van genieten.
    Groetjes Tonny .
  13. Nel Beemsterboer de Nijs:
    7 oktober 2019
    dank je Tonny ik hoop dat ik het camino gevoel nog een tijdje kan vasthouden