dag 36..: zonder rugzak 19 km naar Arca do Pino

30 september 2019 - Arca Do Pino, Spanje

Gister heb ik ook zonder grote rugzak gelopen en vandaag weer. Voelt prima! Vandaag weer heerlijk  af en toe in een  regenbuitje. Weer een leuke ontmoeting onder koffie tijd. We zaten bij twee vrouwen, (nichtjes van elkaar) aan tafel en hebben zo lekker zitten praten. Ze waren Deens en wonen op de Faröer eilanden. We raakten niet uitgepraat maar je moet toch weer verder. Ook hebben we elkaar onderweg regelmatig  niet gezien vandaag om ieder  zn eigen ruimte te gunnen. We denken  daar hetzelfde over, heel fijn. ........Zo is dat! Ondanks n slechte nacht met maar een paar uur slaap ben ik redelijk fit. maar lekker om ieder ons eigen padje te lopen. Tijdens  t opsteken zien we mekaar weer. De langste dag voor mij vandaag , maar t lopen gaat prima. Als we in de albergue aankomen gaat de zon schijnen en is t nog ff heerlijk spragen op t terras.

1. Nancy:
    30 september 2019
    Applaus alvast mam!! Veel plezier samen nog leste stukkie, kijken uit naar je thuiskomst!!!
  2. Imre:
    30 september 2019
    Hoi Nel morgen het laatste stukje. Peace of cake. Geniet van je welverdiende glorieuze aankomst op het plein. Je hebt het fantastisch gedaan. Als ik een hoed had deed ik hem af met een diepe buiging. Chapeau. Geniet er met je dochter volop van. Samen het plein bestormen. Buen camino voor de laatste meters
  3. Nel Beemsterboer de Nijs:
    30 september 2019
    ik ben van plan om op Monte de Gozo te overnachten en dan woensdag ochtend op tijd in Santiago aankomen. Donderdag 3 okt met het vliegtuig terug
  4. Imre:
    Hoi Nel,
    Dat doe je goed. Wij hebben ietsje daarvoor overnacht. Maar wel mooi rustig dat laatste stukje lekker fris santiago binnenkomen. Gelijk door naar het pelgrimsbureau. Daar kan het nog wel eens druk zijn. Maar dan heb je tijd genoeg.
    Groetjes
  5. Thijs de Nijs:
    1 oktober 2019
    Heb respect voor je zuster..!!
    Alvast gefeliciteerd met het behaalde succes..(morgen)
    Je broertje..Thijs.