Eerste doel bereikt

4 juni 2019 - Postel, België

Vanmorgen om kw over 8 door de dames van Kafarnaun uitgezwaaid. goed wandelweer maar in de middag onweer verwacht. 20 Km voor de boeg en doorstappen vandaag want ik wil er op tijd zijn. Onderweg koffie bij een benzine station en nog 2 uur in het bos gelopen. De lucht begint al te betrekken maar er komt geen regen van. Ik heb 2 x  een kwartier pauze gehouden en was om half een  vlak bij de abdij. Daar was een mooi restaurant en ik heb mijzelf lekker verwent met asperges en een glaasje wijn. In de abdij ben ik om3 uur en de broeder brengt me naar mijn kamer. Het ziet er allemaal eenvoudig maar netjes uit. Om half 7 kan ik met de paters mee eten.

1. Atie Zwagerman:
    4 juni 2019
    Proficiat met het bereiken van je eerste doel, ik heb aldoor het volste vertrouwen gehad dat Jij dat zal halen. Kanjer ben Je! Hoop je gauw weer te spreken, maar gaan eerst maar even bijkomen en ook nagenieten van al de bijzondere ervaringen.
    En word vervolgt natuurlijk . Lieve groetjes Atie.