van Koedijk naar West Beemster

23 mei 2019 - Westbeemster, Nederland

Gister bij zus Joke heerlijke linzen soep en een tafel vol heerlijk eten. Na het eten ging de rugzak op tafel en Joke wist er wel weg mee! Die tas is veel te zwaar voor je! Nou daar ging het. n Rokje? die kan dr wel uit. Lippenstift, waar heb je dat voor nodig? Na n uur zie je dr niks meer van. Weg ermee. Cola? Zoete drankjes, drop, is allemaal niet goed voor je, krijg je alleen maar dorst van! Resultaat 3,5 kilo lichter.Vandaag liep het veel beter, 16km naar Schermerhorn en werd daar opgehaald door  tante Joke Beers.

1. Nancy:
    23 mei 2019
    Hee Mam, wat denk je, ik zag tante Joke vanmiddag op een terrasje zitten, ze had ‘n rokje aan en lippenstift op, ze zat lekker an ‘n colaatje en te snaaien uit een zak drop. Veel plezier xx
  2. Ella:
    23 mei 2019
    Nou nel ik ben blij dat het vandaag goed gegaan is, ik heb wel aan je gedacht nadat ik gister je tas heb opgetild. Waar ga je morgen naar toe? Groet peter en Ella
  3. Atie Zwagerman:
    23 mei 2019
    Hoi Dappere Nel, Wat goed zeg. En fijn dat je een mooie en goede start heb gemaakt.
    prachtig wandelweer en een verstandige Zus, die je dan ook nog lichter laat lopen, dat is toch maar mooi meegenomen. ik wens je een prachtige wandeltocht. en voor al genieten he , Kanjer. Liefs en groetjes Atie.
    Wat mijn traject gaat worden hoor ik volgende week. maar wat het ook wordt;
    IK gaan er weer voor hoor..