dag 10, halve rustdag 14 km naar La Gratade

9 augustus 2019 - La Gratade, Frankrijk

Gisteravond duurde het lang voor ik in slaap viel. Een langpote mug hield me wakker. Licht aan, licht uit maar ik kon hem niet vinden. Laken over mn kop maar dat was te warm. Voel ook mijn rug en heupen. Uiteindelijk val ik in slaap. Om 6 uur gaat de wekker in de kamer naast mij en begin ik aan mn ochtend gymnastiek. Gelukkig zijn alle pijntjes weg.Om 8 uur gaan we op pad en lopen op de maps langs de weg. Het is altijd lastig uit een stad de markering te volgen. Na n uur kunnen we het pelgrimspad weer volgen. Langs de weg is het vlak maar het pad is heuvel op heuvel af, maar zoveel mooier. Dat  is het echte werk. We snijden in het bos weer wat varens af tegen de. vliegen. Om 12 uur zijn we bij ons adres, een refuge bij een boerderij. Lekker uitrusten en de was doen. Ook wordt er voor ons gekookt. Ik lees in het gasten boek dat Peter Robert uit Warmenhuizen hier op 14 juni heeft geslapen. Ik zit lekker onder de boom, er is ook wind dus de was die drijfnat aan de lijn gaat, droogt goed.