dag 31...13 km omhoog en grote Verrassing

25 september 2019 - Ferreiros, Spanje

Vandaag 3 uur lang  langzaam omhoog. Weer een prachtig pad met nu veel appelbomen en  veel appels op de grond. Ik probeer er een maar ze zijn erg zuur. Later krijg ik van n man een appel die wel lekker is. Ik had het gevoel of  er plak onder mn schoenen zat. Was moe na 13 km. en blij dat ik in albergue Casa Cruceiro  Ferreiros was.

De grote verrassing is dat dochter Monique mij morgen komt vergezellen. Ze wilde me in Santiago tegemoet lopen, die schat maar dat leek me een onmogelijke opgave. Nu komt ze als alles goed gaat  morgenmiddag aan in Gonzar en ik vind het heel fijn dat we samen gaan lopen en samen in Santiago zullen aan komen. Ik zie er naar uit!

1. Imre:
    Nou Nel,
    dat is toch een mooie verrassing en damen samen de streep over het plein op. Mooier kan je het niet beleven. Dit is een top camino voor jou. Mooie dagen nog samen met je dochter.
  2. Nel Beemsterboer de Nijs:
    dank je Imre!
  3. Mia:
    25 september 2019
    Wat gezellig nel samen de laatste loodjes. Geniet ervan met elkaar. Je doet het goed hoor.
  4. Atie Zwagerman:
    Lieve Nel , dank je voor je lieve mail, Gaan er voor hoor,
    Ik zien het maar als het afronden van mijn traject.
    En als jij je traject afgerond hebt gaan we het zeker een keer samen
    vieren. ! Hoe bijzonder om nu straks met je dochter samen ,naar Santiago te wandelen. ik wens Jullie een pracht afsluiting van jouw Droom tocht. Heel veel liefs Atie.
  5. Annie Lulofs:
    26 september 2019
    Lieve Nel wat een mooie verrassing voor je ,het ken niet mooier met je dochter over de streep!!!
    Ik wens jullie nog veel plezier samen! Liefsxxx