dag 8 en 9 .....vakantie

3 september 2019 - Navarrete, Spanje

Dag 8 maandag 2 sept  samen  10 km gelopen  over een mooi pad en gemakkelijke route en een temp van 28 graden,  was genieten. Een mooi stadje Logrono. Vanmorgen  dag 9 weer samen verder gewandeld nu 13 km. Wat een mazzel met het pad, Weer gemakkelijk en heel mooi met ietsje klim. Ook langs een mooi meer en met een hele leuke ontmoeting bij een stalletje waar een beroemde pelgrim zat en daar een paar bananen mee genomen. Als we foto’s maken  komt er een Engelsman aangelopen en wil ook een foto van ons nemen. Het is Mikel Paling incognito. Er komen nog een paar pelgrims aangelopen en is het hilariteit alom.  Daarna Ook nog verkeerd gelopen en een boertje op een trekker tussen de rioja druiven, maakt ons duidelijk dat we de andere kant op moeten. We hebben lopen te praten en een markering gemist. We lopen z’on 500 meter terug en moesten toch goed kijken waar de pijl was. Dus alles zat er vandaag in en ben zo blij dat Cor dit meemaakte.

1. Carla Starink:
    3 september 2019
    Hoi Nel, wat een prachtige wandeltocht maak jij, ik neem mijn petje voor je af, ik vind het heel leuk om je zo te volgen😎👍