dag15, 16 km naar Brouqueyran

14 augustus 2019 - Brouqueyran, Frankrijk

Gisteravond kregen we bij Nicole en Michel zoveel te eten, ik kon geen pap meer zeggen.  Wijn, Soep, groenten, omlet, patat, biefstuk, brood, kaas en fruit. Van half 8 tot 9 uur getafeld. Vanmorgen om 9 uur op pad. Ik zit erg in mijn hoofd en  onderweg mis ik een afslag. Na n km kijk ik op mn maps en volg een alternative weg. Later kan ik de route weer oppakken. Onderweg om even voor 12 nog bij een bakker geweest, net op tijd, want om half 1 gaan de winkels tot  3 -4 uur dicht. sMiddags Om 2 uur kom ik bij het Chateau     du Mireille aan. Brigitte zit onder een boom en we kunnen pas om 4 uur naar binnen. Tukkie onder de boom gedaan. Als we naar binnen gaan en in onze kamer zijn zegt de mevr. Er is ook een zwembad.  Ik pak mn zwempak uit de tas en ga heerlijk baantjes trekken. De fam. zit ook aan het zwembad. De heer des huizes is een Hertog en het kasteel is uit de 16 e eeuw. Binnen ziet het er prachtig uit. Er zijn nog 2  pelgrim dames binnen gekomen, ze zijn van Roermond en dit is voor hun de 3 keer en willen nu tot Bourges in Spanje lopen. De vorige keer eindigde het hier in de buurt omdat ze geen overnachtingen konden boeken. Nu hebben ze er weer een probleem mee omdat het Hemelvaart is en het meeste vol geboekt. Wij zijn blij dat we 4 dagen vooruit reserveren maar voor het komende weekend  zijn we ook nog bezig en valt het niet mee. We blijven proberen. Het eten viel niet mee gezien wat ons eerder  is voorgeschoteld, en we hier bijna het dubbele moeten betalen. Maar ja we zijn wel erg verwent geweest.

1. Atie Zwagerman:
    14 augustus 2019
    Wat weer een pracht plaatjes. wat een belevenis en iedere keer verrassend, en na een wandeldag even zwemmen, is ook heerlijk natuurlijk.
    geniet van alle mooie momenten. en dank je dat we zo met je mee mogen genieten.
    Een dikke knuffel.