Weer verder.

29 mei 2019 - Schalkwijk, Nederland

Lekkere  rustdag en flink bijgepraat met Angela (ze is al 50 jaar mijn vriendin  en vertrouweling op afstand maar als onze wegen kruisen komen we niet uitgepraat). Vanochtend moest ze in Zeist zijn en ben ik met haar meegereden en ben ik daar mn route gestart. 19 km tot buiten schalkwijk aan de Lekdijk. In het begin was het zoeken en heb ik wel n km in de rondte gelopen om de juiste weg onder de snelweg door te vinden, maar verder ging het helemaal top over prachtige paden. 4 km voor ik bij mn gastgezin ben moet ik ook weer van de route af om bij de Spar wat eten voor vanavond in te slaan. Haring en bietjes als voorgerecht en hoofdgerecht Grauwe erwten, bietjes en van mijn gastvrouw kreeg ik nog n paar  augurken. Hotecuisine.

1. Atie Zwagerman:
    29 mei 2019
    Halo Nel, Je had vandaag weer goed wandelweer, en kleding en sokken weer lekker fris dus je bent weer fris en fruitig op pad. je bent al een eind heen.
    ik had vandaag etentje met de dames waar ik mee getennist heb. Waaronder Marlies en ze vroeg meteen naar je. En ik moest vooral de groetjes doen.
    Ze vindt je ook een top vrouw . en dat ben je echt. . GROETJES dus van Marlies en ATIE.
    hou je haaks he.
  2. Joke:
    30 mei 2019
    He Nel, lekker dat het zo goed gaat met het lopen. We zijn vandaag naar Eenigenburg geweest om je tas weg te brengen.Cor was niet thuis dus hebben we het bij Monique gebracht. Morgen word Lauw begraven die was al lang slecht, en dat is nu ook voorbij. Ik geniet elke dag van je reis verslag. Hou je taai. Groeten Joke en Sjef.
  3. Mia:
    30 mei 2019
    Koop nel
    Het begin van je reis is in ieder geval goed, leuk en mooi om te lezen en veel succes verder. Blijf je volgen