18 juni 30 km. Alles zit tegen.

18 juni 2019 - Viroinval, België

Om kwart voor 7 vertrokken langs de oever van de Maas door meters hoog nat gras voor zeker een uur. Alles was nat. we waren wel blij dat we de route konden volgen. Verder op weer hetzelfde verhaal als gister,  slecht pad door de Ardennen en weer veel klimwerk. Wel weer mooie vergezichten. Langs n kasteel uit de kruistochten tijd,  een historisch gebied.  Weer was het een puzzel tocht.  en  weer  niets te krijgen onderweg  maar bij een auberge  die niet open was , kregen we toch een kopje  koffie . Daar kwam ook het Duitse meisje en die klaagde ook over de route markering en de sobere beschrijving. .  We vervolgen onze weg  door het bos,  berg op, vooral berg op.  Na een uur komen we de markering volgend, weer op hetzelfde punt uit als een uur geleden.  Deprimerend. We besluiten om de route l af  te snijden langs de doorgaande weg. Het iis warm langs het asfalt. Na 11 uur onderweg te zijn komen we  in  het dorp waar drie adressen zijn om een bed te krijgen, wat we niet konden reserveren.  Alles zit vol of is niet meer in gebruik. Een paar kinderen helpen ons een hotel te vinden. Ook deze is niet meer actief, maar de bewoonster weet wel een hotel en geeft het nr. Ik bel het en de  man spreekt Nederlands. We kunnen komen. We moeten wel 7 km terug. Dit gaat niet meer lukken want we zijn kapot. De mevr. brengt ons  met de auto en we zijn haar zeer dankbaar en heel blij met een bed en lekker eten.

1. Atie Zwagerman:
    19 juni 2019
    Hoop dat Jullie van de zware dag niet te veel lichamelijke ongemak hebben gekregen. Hoop dat het na een goede nachtrust, weer wat hersteld zal zijn.
    Ja zo een dag is echt afzien natuurlijk. Nu maar even bijkomen. en alleen de mooie plaatjes van die dag een mooi plekje geven.
    Wens Je weer veel Kracht toe voor het volgende traject . Denk aan je. Liefs Atie.