dag 17... lange dag. 30 km naar Villacazar de Singa

11 september 2019 - Villalcázar de Sirga, Spanje

Vanmorgen na het onbijt bij kaarslicht nog  een  gebed voor de kerk met omhelzing en dankzegging en op pad gegaan. Het is  8 uur. Het waait weer en is fris. Loop stevig door en het lijkt onderweg wel of ik langs de grote sloot loop. Een lange weg/pad langs een kanaal, alles vlak terrein. Kilometers vlak en lang en recht. Afgewisseld met grof grind en glad pad. Onderweg koffie gedronken en na 20 km vind ik geen geschikte plek en vind het ook nog te vroeg. Doorlopen dus.  Na 5 km weer geen geschikte plek maar kon wel wat eten. Doorlopen weer en  5 km verder in het dorpje Villacazar de Singa bij Hostel las Cantigas neem ik een kamer met bad voor mezelf. Ga lekker in bad, heb ik wel verdiend na 30 km. lopen met harde zijwind.

1. Atie Zwagerman:
    11 september 2019
    Nel wat toch een bijzondere ervaringen, wat geweldig allemaal, en zo goed hoe je met alle mensen die je ontmoet, omgaat, zo goed dat je ook zegt, wanneer je zelf alleen wilt lopen om alles goed tot je laat komen. al die prachtige uitzichten en mooie plaatsen.! en heerlijk om al je eigen zegeningen voor je zelf te beleven. ik vindt je geweldig dapper. en na het slapen in de kerk en gewassen en gezegende voeten. gaat het toch heel goed, zo weer 30 km gelopen
    Super hoor. Hoi lieverd ik wens je nog heerlijke en prachtige wandel dagen. En dank je dat we zo mee mogen genieten van Jou tocht. Heel veel liefs Atie.