dag 25 weer dalen 23 km naar Camponaraya

19 september 2019 - Chiva, Spanje

Wat een rust vannacht op de slaapzaal maar het was warm. Na het ontbijt dwz brood net jam en koffie, vertrekken we met daglicht om half 8. Het zou te gevaarlijk zijn om een afdaling in het donker te doen. Het pad gaat eerst over gras en is goed te doen. Het weer is perfect al wordt het vandaag wel 34 graden. Wat zijn de bergen weer mooi. Het is puur genieten. Het pad is afwisselend al is er toch nog een moeilijke rotspartij over te gaan. Om kwart voor 12 komen we in de stad Ponferrada en drinken cola met wat tapas. Ik vertel dat ik vandaag niet zoveel km wil maken. Als we na 23 km in het dorp Camponaraya aankomen vind ik het mooi geweest. Het is half 3, het is heet en in de verte dondert het. Bij een albergue vraag ik om een bed. Alles is vol. Ze hebben nog wel een privé kamer voor 30 euro. Ik neem het maar Thomas en Sam gaan 6 km verder naar de gemeente opvang. We nemen afscheid en we zien wel wanneer we elkaar weer zien. Het was fijn om met ze te lopen. We hadden steun aan elkaar en we begrepen elkaar steeds beter en hadden ook schik. Nu  is het weer tijd voor nieuwe ontmoetingen.