vrijdag 31 mei. Veel asfalt 20 km naar Bruchem

31 mei 2019 - Bruchem, Nederland

Vanmorgen na mijn dagelijkse ritueel van: mijn kruiden elixer drinken, oefeningen doen  (een uur), darmen legen, tas inpakken, ontbijten en op pad gaan. Deze morgen om 9 uur precies trek ik de deur achter mij dicht. De route vandaag is 20 km en het meeste langs asfalt. Om half elf houd ik koffie pauze in de berm, op mn matje. Schoenen en sokken uit, lekker languit en opdrogen. Geen koffie maar n sinaasappel en n banaan zijn ook lekker. Als ik onderweg te veel in mijn hoofd zit vind mijn lichaam dat niet leuk en moet ik beter op mijn pas letten. Dan denk ik aan Riet die mij loop tips gaf en aan Wim die zegt je moet dansen dat is goed voor je lijf. Dat doe ik dus. Ik moet in Ca-Dans lopen met de nadruk op Dans. Dan zet ik er nog een muziekje onder. De 2 V’s van mijn zang clubje en ik loop op vleugels. Voor Zaltbommel op een industrie terrein is een Mc D.  Lekker een  hamburger met patat en daar 2 uur geweest, tel. aan de prik en mijn dagboek bijgewerkt waar ik gister geen tijd voor had. Je zal het maar druk hebben. Om 4 uur kom ik aan bij mijn gastgezin en word weer verwent met koffie en gebak. Mee eten kon ik ook maar sch. Zoon Cees die in de buurt was, nodigde me uit om een hapje met hem te eten. Wat een cadeautje. Heerlijk biefstuk gegeten ( krachtvoer) en lekker bij gepraat. Vroeg naar bed vanavond en morgen op naar Den Bosch